26.1.2024 Uutiset

Signi CX -kysely: asiakkailta hienoa palautetta Työllisyyspalveluille

Eezyn asiakkaille toteutettiin Siqni CX -kysely loppuvuonna 2023. Kyselyllä tutkittiin, mikä asiakkaille on merkityksellistä, miten nämä asiat toteutuvat ja missä voimme parantaa toimintaamme. Tulokset kertovat Eezyn tuottamasta hyvästä asiakaskokemuksesta.

Eezy Työllisyyspalvelut sai kyselyssä hienoa palautetta hankkija-asiakkailtaan! Asiakkaat arvostavat erityisesti korkeaa laatua, ja suurin osa suosittelisi palveluita ystävälleen tai kollegalleen.

Merkityksellisimmät asiat Eezy Työllisyyspalveluiden asiakkaille ja niiden toteutuminen asteikolla 0–100:

  • Korkea laatu 82
  • Uusien vaihtoehtojen luominen 74
  • Asioiden järjestäminen 86

Kyselyssä laskettiin myös suositteluindeksi, Net Promoter Score (NPS). NPS-kysymys oli muotoa: Kuinka todennäköisesti suosittelisit tätä yritystä ystävällesi tai kollegallesi? Työllisyyspalveluiden asiakkaiden NPS-luku oli 67 % eli suurin osa suosittelisi Työllisyyspalveluita ystävälleen tai kollegalleen. Arvostelijoita ei ollut vastaajien joukossa lainkaan.

Mikä Siqni CX?

Siqni-kyselyssä vastaajia pyydetään valitsemaan hänelle itselleen merkityksellisimmät asiat asiakaskokemuksen kannalta. Tämän jälkeen asiakas arvioi, miten hyvin nämä merkityksellisimmät asiat toteutuvat yhteistyössä yrityksen kanssa. Kysely lisää asiakasymmärrystä ja toimii asiakaskokemuksen mittarina.

Siqni CX on osa monipuolista Eezyn palveluvalikoimaa.

Uutiset