Selkokielinen Polku-valmennus

Moikka! Tämä video ei näy, koska et ole sallinut tarvittavien evästeiden käyttöä.

YouTube-videot edellyttävät analyyttisten evästeiden sallimista. Voit muuttaa evästeasetuksia ja lukea lisää käyttämistämme evästeistä. Muuta evästeasetuksia.

Mitä saat?

Selkokielinen Polku-valmennuksessa hiot työnhakutaitosi kuntoon ja varmistat työnhaun onnistumisen. Saat henkilökohtaista ohjausta ja tukea vertaisryhmältä. Tarvittaessa voit suorittaa valmennuksen aikana myös 1-2 osaamispassia (esim. hygieniapassi, anniskelupassi tai työturvallisuuskortti).

Valmennuksen jälkeen

  • osaat markkinoida osaamisesi ja tiedät, mitä työtä voit hakea
  • sinulla on ajanmukainen ansioluettelo ja hakemuspohja
  • tunnet työnhakukanavat ja sähköiset hakumenettelyt
  • tiedät, kuinka menestyä työhaastattelussa.

Selkokielinen Polku-valmennus alkaa 20 päivän pituisella ryhmäjaksolla, joka järjestetään arkisin noin klo 9–15. Valmennus toteutetaan hybridimallina, johon kuuluu lähitoteutusta ja etäpäiviä.

Ryhmäjakson jälkeen valmennus jatkuu seuraavat kolme kalenterikuukautta yksilöohjauksena. Saat ns. jatkopolun aikana 5–15 tuntia ohjausta oman tilanteesi ja tarpeesi mukaan.

Sinulla voi olla mahdollisuus saada korotettua työttömyysetuutta ja kulukorvausta valmennuksen ryhmäosuuden aikana.

Kenelle

Palvelu on suunnattu Uudenmaan työllisyysalueiden asiakkaille.

Ilmoittautuminen

Kysy omalta vastuuasiantuntijalta, onko valmennuksessa vapaita paikkoja. Lähetä kysymys esimerkiksi Oma asiointi -palvelun kautta.

Missä ja milloin?

Järjestämme valmennuksia Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla. Tulevat valmennusajankohdat ilmoitetaan täällä.

Kokemuksia valmennuksesta

Selkokielinen Polku -valmennukseen osallistunut Somaya Binta sai työpaikan päiväkodista. Katso hänen kokemuksiaan valmennuksesta oheisesta videosta.

Moikka! Tämä video ei näy, koska et ole sallinut tarvittavien evästeiden käyttöä.

YouTube-videot edellyttävät analyyttisten evästeiden sallimista. Voit muuttaa evästeasetuksia ja lukea lisää käyttämistämme evästeistä. Muuta evästeasetuksia.


Esite

Selkokielinen Polku -esite


Yhteyshenkilö

Anni Viljanen

Palvelupäällikkö

Uusimaa

050 443 1283
anni.viljanen@eezy.fi
Ota yhteyttä

Tuomas Soini

Palvelupäällikkö

Etelä-Pohjanmaa, Etelä-Savo, Pirkanmaa, Pohjois-Karjala, Pohjois-Savo, Uusimaa

050 468 2559
tuomas.soini@eezy.fi
Ota yhteyttä